Cum mai merge Revolutia EV?

Daca asculti bine, poti sa auzi mai degraba un bazait decat un muget de motor… Iar daca privesti in jur, vei vedea statii de incarcare in parcarile supermarketurilor sau pe langa biblioteci... De ani buni auzim ca vehiculele electrice sunt chiar dupa colt. Ei bine,...

Ascensiunea pietei EV din China poate fi de durata?

Daca vrem sa intelegem modul in care guvernele pot alimenta dezvoltarea noilor tehnologii, nu trebuie decat sa privim catre flotele de taxiuri din Beijing. In urma cu cinci ani, orasul si-a facut publice planurile de a interzice introducerea taxiurilor alimentate cu...

De ce masinile electrice sunt in continuare un lux in zonele cu clima rece?

Exista motive intemeiate pentru care California este mult in fata statelor din Vestul Mijlociu Superior in ceea ce priveste eliminarea treptata a consumatorilor de gaz. Pretul vehiculelor electrice vandute in Statele Unite in luna iunie a atins o medie de 66.000 de...

O perspectiva din interior vis-a-vis de transformarea vehiculelor electrice in China

China continua sa fie lider global in productia si adoptarea vehiculelor electrice, cu o piata in plina dezvoltare si o cerere constanta din partea consumatorilor, sustinuta de reglementari. Una dintre companiile esentiale in incurajarea si contributia la realizarea...

Daca vehiculele electrice sunt viitorul, hai sa le producem responsabil!

Stransi deja cu usa de preturile record la gaze, consumatorii din America ar putea avea in curand un nou stimulent pentru a renunta complet la pompa. Printre numeroasele prevederi climatice din proiectul Legii Reconcilierii, care isi vede de drum prin Congres, se...

Producatorii de vehicule electrice vor adopta tipuri de chimii ale viitorului in urmatorii 5-7 ani pentru a depasi anxietatea si problemele legate de costuri, spune Frost&Sullivan.

Adoptarea la nivel din ce in ce mai amplu a vehiculelor electrice (EV) a determinat necesitatea unor solutii eficiente pentru baterii, unei sigurante sporite si unei durate extinse de viata. O analiza recenta a celor de la Frost&Sullivan – “Oportunitati de Crestere Globala pentru Bateriile Avansate cu Litiu pentru EV si Adoptarea Chimiilor Viitoare ale Bateriilor” – a constatat ca multe institutii de cercetare, furnizori de baterii si producatori esentiali de echipamente originale (OEM) colaboreaza pentru a dezvolta chimii viitoare ale bateriilor, cu performante eficiente ale materialelor, costuri de productie reduse si o siguranta sporita.

Odata cu evolutia chimiilor viitoare (solid state, Sodiu-Ion, Litiu-Sulf), bateriile vor oferi un plus de siguranta, o densitate mai mare a energiei si capacitati de incarcare mai rapida, depasind provocarile asociate bateriilor Li-ion traditionale.
„Industria auto a identificat o serie de limitari in ceea ce priveste tehnologia bateriilor pentru vehicule electrice si se concentreaza pe realizarea unei revolutii a puterii”, spune Aman Gupta, analist pentru cercetare in zona de mobilitate la Frost & Sullivan. „De aceea industria isi doreste progrese in ceea ce priveste designul, ambalarea si chimiile alternative ale pachetelor de baterii”a mai adaugat Gupta.
„Bateriile metal-aer, asa cum sunt cele Aluminiu-Aer (Al-Air) si Lithiu-Aer (Li-Air) sunt in proces de cercetare. Bateriile Litiu-Sulf (Li-S), Sodiu-Ion (SI) si Solid State (SSB) sunt in curs de dezvoltare si ar putea fi comercializate in urmatorii cinci ani. In plus, majoritatea OEM-urilor vor investi in producatori de baterii solid state (SSB) si vor adopta aceste baterii pana in 2030, pentru vehiculele electrice viitoare, in primul rand datorita raportului mare putere-greutate” a mai spus Gupta.
Pentru a se bucura de beneficiile chimiilor viitoare si de solutii mai eficiente pentru baterii, producatorii de baterii ar trebui:

  •  Sa folosesca mai multe chimii, precum Solid State, Sodiu-Ion si Li-Ion, in loc sa acorde prioritate unei chimii unice.
  •  Sa colaboreze cu companii de tehnologie pentru a oferi o autonomie mai mare si putere si siguranta superioare, in conditiile in care aproape toti producatorii de baterii si de vehicule electrice vor adopta chimii viitoare in urmatorii 5-7 ani, pentru a depasi anxietatea de autonomie si problemele legate de costuri.
  •  Sa adopte chimiile viitoare pentru un management mai bun al costurilor, sigurantei si termic. Eficienta costurilor va face vehiculele electrice mai accesibile pe termen lung.

“Oportunitati de Crestere Globala pentru Bateriile Avansate cu Litiu pentru EV si Adoptarea Chimiilor Viitoare ale Bateriilor” este cea mai recenta dintre analizele si cercetarile Frost&Sullivan privind mobilitatea, disponibile prin Consiliul de Conducere Frost&Sullivan, ce ajuta organizatiile sa identifice un flux continuu de oportunitati de crestere, pentru a avea rezultate bune intr-un viitor imprevizibil.
Timp de mai bine de sase decenii, Frost&Sullivan a contribuit la construirea unor strategii de dezvoltare sustenabila pentru companii din Fortune 1000, guverne si investitori. Compania lucreaza cu informatii utile pentru a traversa schimbarile economice, pentru a identifica tehnologiile perturbatoare si pentru a formula noi modele de afaceri pentru a crea un flux de oportunitati inovatoare de crestere care sa conduca la succesul viitor.

Sursa: https://en.prnasia.com/releases/apac/electric-vehicles-lead-the-way-for-efficient-battery-solutions-globally-371484.shtml