Primul vehicul electric Volkswagen – la prima vedere

Noul Volkswagen ID.4 stabileste un standard mult mai inalt pentru vehiculele electrice In cursa pentru electrificare, aproape fiecare producator auto are planuri legate de lansarea in scurt timp a unor vehicule complet electrice (EV). Datorita acestei concurente,...

Autoturismele care se conduc singure ar putea schimba industria auto

Industria auto va beneficia in mod semnificativ de dezvoltarea tehnologiei inteligente artificiale (AI), mai ales odata cu aparitia masinilor autonome. Vehiculele vor inceta in curand sa se bazeze pe volan si pedale actionate de om pentru a se deplasa, fiind...

5 amenintari care ar putea stopa boom-ul vehiculelor electrice Tesla si Nio

Desi vehiculele electrice continua sa reprezinte un procent mic din piata auto globala, preturile actiunilor companiilor producatoare de vehicule electrice au luat avant in 2020. Preturile actiunilor Tesla au crescut cu peste 70% de-a lungul anului trecut, in timp ce...

Kia CV se lanseaza la finele lunii martie

Kia isi va dezvalui oficial la finele lunii martie primul vehicul electric dedicat. Kia a lansat zilele trecute cateva imagini teaser proaspete pentru noul sau EV, prezentand silueta masinii si efectul dramatic al farurilor acesteia. Desi initial a fost promovat cu...

Bateria pentru EV ce poate fi incarcata in 5 minute

O baterie pentru vehicule electrice ce poate fi incarcata in cinci minute - durata necesara pentru ca o masina traditionala sa fie incarcata la pompa de benzina sau motorina – a fost produsa pentru prima oara intr-o fabrica din China. Noile baterii litiu-ion au fost...

Noul Volkswagen ID.4 stabileste un standard mult mai inalt pentru vehiculele electrice

In cursa pentru electrificare, aproape fiecare producator auto are planuri legate de lansarea in scurt timp a unor vehicule complet electrice (EV). Datorita acestei concurente, preturile vehiculelor electrice incep sa scada si, in cele din urma, incep sa fie o optiune realista pentru majoritatea celor care se gandesc la achizitionarea unei noi masini, chiar si impotriva motoarelor traditionale cu ardere interna.

Cu toate acestea, analizand modelele disponibile in acest segment, exista un model ce urmeaza sa apara pe piata si care promite sa se ridice deasupra concurentei motoarelor cu combustie electrica si interna: Volkswagen ID.4.

Noul EV de la VW este tot ce ti-ai putea dori de la un vehicul, imbunatatit si mai mult prin intermediul electrificarii – un adevarat EV pentru mase. Iata cateva motive pentru care toata lumea ar trebui sa astepte noul Volkswagen ID.4.

Pret super competitiv

Pe segmentul de SUV-uri compacte, o suma de 40.000-50.000 de euro iti poate aduce o masina foarte buna. Nume grele precum Toyota Rav4, Honda CR-V si Mazda CX-5 se incadreaza toate in acest segment, insa niciuna dintre ele nu ofera versiuni complet electrice ale acestor modele sau nivelul de caracteristici standard avansate pe care le ofera VW ID.4.

Daca trebuie sa faci o paralela, cei mai apropiati concurenti ai sai sunt Tesla Model Y si viitorul Ford Mustang Mach-E (nu este un Mustang traditional, ci un SUV EV care poarta sigla Mustang). Cu toate acestea, preturile lor mari de pornire nu sunt la indemana multor categorii sociale. Iata de ce VW ID.4 este o optiune mult mai atractiva – el este tot ceea ce sunt aceste vehicule si multe altele, doar ca la un pret de pornire mai mic.

ID.4 va incepe pe piata din Romania de la 43.840 de euro pentru nivelul de finisare Pro, 1St Edition fiind deja epuizata. Pretul anuntat este inainte de aplicarea reducerilor si primelor. In comparatie cu preturile de pornire mai ridicate ale Tesla si Ford, VW ID.4 este varianta castigatoare pret-pachet competitive.

Caracteristici standard imbunatatite

Pretul atractiv al ID.4 este cu atat mai bun daca ne gandim la numarul mare de caracteristici standard incluse, pe care le putem vedea de obicei doar la vehiculele care costa mult mai mult decat ID.4.

Lasand la o parte interiorul futurist, ID.4 abunda de caracteristici precum bateria de 82kWh, oglinzi incalzite, controlul distantei la parcare, stergatoarele de parbriz cu sensibilitate la ploaie, iluminare ambientala personalizabila, incarcare wireless pentru smartphone, ecran touchscreen cu navigatie in 10 culori, Forward Collision Warning, si franare de urgenta autonoma (asistenta frontala), monitorizare a pietonilor (inclusa in asistenta frontala), monitorizare a punctului mort (asistenta laterala), alerta de trafic din spate, Adaptive Cruise Control (ACC), asistenta la deplasare, asistenta pe banda, asistenta de urgenta si multe altele.

ID.4 are mai multe caracteristici standard tehnice, de siguranta si de interior decat oricare alt vehicul, chiar si la un pret apropiat.
Daca te intereseaza cele mai noi tehnologii si caracteristici, mai ales atunci cand sunt ambalate intr-un pachet complet electric, opreste-te la VW ID.4.

Spatiu interior maxim

La ID.4, bateria vehiculului este plata, aproape ca un skateboard pe care vei pune apoi corpul vehiculului. Aceasta platforma, noua platforma MEB a Volkswagen, inseamna mentinerea unui centru de greutate scazut, maximizand in acelasi timp spatiul de la interior.

James Tate de la The Drive descrie interiorul spatios ca fiind „…functional si placut, interiorul pare aerisit, in special daca ne gandim la dimensiunile reduse ale CUV-ului. Este usor sa intri si sa te asezi, indiferent de usa pe care o deschizi”.

Desi ID.4 este considerat un SUV compact, la interior pare orice altceva numai nu compact. ID.4 este conceput cu gandul la toti pasagerii, nu doar la sofer. Oferind suficient loc pentru patru persoane, spatiul pentru picioare in spate este generos, spatiul de depozitare are 1.8 metri cubi, cu scaunele din spate rabatate, iar ID.4 este capabil de mult mai mult decat ar sugera dimensiunea sa.

Experienta placuta de condus

Am vazut deci ca ID.4 este accesibil, spatios si bogat din punct de vedere al functiilor standard. Insa cum functioneaza? Daca recenziile oferite de nume importante de pe segmentul de evaluari auto – asa cum sunt Car and Driver si The Drive – reprezinta vreo indicatie, ID.4 este minunat.

La categoria castiguri solide, ID.4 este in mod clar o masina extrem de manevrabila, asa cum sustine Jonathon Ramsey de la Car and Driver, care mai spune ca “directia este foarte precisa, amortizarea si controlul sunt excelente”, iar ID 4 nu sacrifica absolut deloc din spatiu sau din utilitate pentru aspect.
Cu ID.4, electric nu inseamna deloc sacrificii. In momentul in care apesi pedala, vei simti imediat cuplul.

Cu o autonomie de 400 de km, o dinamica placuta a condusului, caracteristici standard excelente si spatiu – ca sa nu mai spunem ca nu mai e nevoie sa alimentezi niciodata cu combustibil traditional, ID.4 este o optiune convingatoare pentru cei care cauta un EV care poate face tot, la un pret accesibil.

Comanda facila

Daca esti interesat sa iti construiesti propriul ID.4 o poti face pe site-ul VW, astfel incat sa iti calculezi exact pretul final tinand cont de toate dotarile la care visezi.

Sursa: https://abc13.com/small-electric-cars-volkswagen-cypress-vehicles-longest-range-vehicle/10324068/