Ford C-Max Hibrid 2018 – Intre SUV compact si wagon

Ford C Max Hybrid este o masina versatila si placuta la condus, desi economia la combustibil este cea cu adevarat coplesitoare. O plamadeala a pietei europene, extrem de sensibila la dimensiune, unde pana si compactele trebuie sa poata oferi spatiu pentru familii si...

BMW i3 – Performerul de top din 2018

O varianta mai rapida si care se conduce mai inteligent: aceasta este cea mai mare schimbare cu care vine BMW i3 in 2018. BMW i3 este probabil una dintre cele mai inovatoare masini aflate astazi pe sosele. Iar asta in conditiile in care este in prezent la al cincilea...

Renault pregateste dublarea productiei pentru Zoe EV

Renault se pregateste sa dubleze productia pentru modelul sau complet electric Zoe, la fabrica sa din Flins, in apropiere de Paris. Cresterea productiei este parte a unei investitii in valoare de 1 miliard de euro pe care producatorul francez de masini o face pe...

BMW i3 – Performerul de top din 2018

O varianta mai rapida si care se conduce mai inteligent: aceasta este cea mai mare schimbare cu care a venit BMW i3 in 2018. BMW i3 este probabil una dintre cele mai inovatoare masini aflate astazi pe sosele. Iar asta in conditiile in care este in prezent la al...

Sacrifică Tesla calitatea în schimbul vitezei în producție?

Sub protecția anonimatului, 9 foști și actuali angajați Tesla susțin că modelele produse de Tesla au mari probleme de calitate atunci când părăsesc linia de asamblare. Conform Reuters, 90% dintre unitățile Model S și Model X au nevoie de remedierea unor defecțiuni la...

Ford C Max Hybrid este o masina versatila si placuta la condus, desi economia la combustibil este cea cu adevarat coplesitoare.
O plamadeala a pietei europene, extrem de sensibila la dimensiune, unde pana si compactele trebuie sa poata oferi spatiu pentru familii si bagaje, Ford C-Max are o capacitate suficienta pentru dimensiunile sale mici.
Lookul sau este asemanator cu cel al unui crossover, dar este mai exact sa il vedem ca pe un wagon compact sau un hatchback destul de mare cat sa gazduiasca bagaje de mari dimensiuni, dar destul de mic cat sa fie usor de manevrat in oras.

C-Max-ul din aceasta generatie este pe piata de ceva vreme, dar inca are multe atu-uri cu care sa atraga, inclusiv experienta de condus si manevrabilitatea imbunatatite, si un interior confortabil, realizat din materiale de cea mai buna calitate. Un motor de 2 litri si un motor electric se combina pentru a produce 188 de cai putere si aproximativ 7.1 litri/100 km, atat in oras cat si pe autostrada. De asemenea, C-Max are si o versiune hybrid plug-in, cu o baterie mai mare, numit C-Max Energi.

Faptul ca sistemul de propulsie al hibridului C-Max nu ofera economia de combustibil atat de mare pe care o promit unele dintre rivalele sale nou lansate pe piata nu inseamna nimic. Ultima versiune de Prius ajunge la 5 litri/100 km de pilda, iar Hyundai Ioniq se opreste la 4.9. Noul Niro al celor de la Kia, care este un design similar cu al C-Max-ului, il depaseste de asemenea, cu o cifra de 5.6. Pentru majoritatea clientilor, totusi, Ford C-Max Hybrid varianta 2018 ar trebui sa fie fara probleme o masina versatila si destul de rezonabila din punct de vedere al eficientei.

 

Recomandari

 

Pentru o afacere perfecta, cei de la Edmunds recomanda varianta SE a modelului Ford C-Max Hybrid 2018. Este o versiune entry-level, deci este varianta cea mai buna daca vrei sa mentii investitia la un pret scazut. Ford ofera, de asemenea, aproape toate trasaturile si optiunile variantelor C-Max de top, deci o poti echipa cum doresti si daca iti doresti…

Oricum ar fi, Edmunds recomanda grupul de optiuni 201A, care ofera un sistem de infotainment atragator Sync 3, integrare smartphone, un display de 8 inch mai mare si senzori pentru parcarea cu spatele.
Ford C-Max Hybrid 2018 este un wagon de 5 locuri, disponibil in doua versiuni. SE are un pret care il face foarte adecvat celor care se gandesc la un buget mai mic, dar fara sa piarda din functionalitate.
Modelele Titanium ofera caracteristici de lux.
Exista, de asemenea, si varianta hibrid plug-in Ford C-Max Energi, si ea foarte interesanta.

 

Evaluarea Edmunds pentru Ford C-Max Hybrid 2018

 

In ceea ce priveste experienta de condus, cu acceleratia sa puternica, directia si manevrabilitatea sport, si cu atitudinea sa increzatoare, C-Max Hybrid este un adevarat performer intr-o clasa care de altfel are nevoie de un leader.

C-Max Hybrid accelereaza relativ rapid pentru un hibrid, in testele celor de la Edmunds ajungand la 100 km/h in 8.1 secunde. Sistemul de franare produce distante de franare aproximativ egale cu media din clasa sa, dar pentru ca nu este un sistem traditional necesita ceva exercitiu, mai ales daca ne referim la miscari scurte necesare in spatii mici de parcare.
Poate ca directia nu este o calitate pe care cei mai multi dintre soferi sa o caute la masinile lor hibrid, insa la C-Max directia este una dintre cele mai bune din clasa sa: naturala, precisa, agrenata si previzibila.
Cu exceptia franelor putin speciale, C-Max Hybrid se comporta in mare parte ca un wagon europeana in modul in care se conduce: hotarat si increzator.

Cat despre confort, cu spatiul confortabil pentru patru pasageri (cinci la nevoie), o experienta de condus ferma dar controlata, si un interior remarcabil de silentios, C-Max Hybrid ofera o alternativa foarte buna de spatiu pentru hibridele amortite si lipsite de viata cu care ne-am obisnuit.
Interiorul lui C-Max este nu numai incredibil de silentios pentru un hibrid, dar de asemenea este foarte silentios pentru un wagon in general.

Constructia solida la interior, designul care iti ia ochii si conditiile incapatoare, fac din C-Max un vehicul greu de deposit. Cu usile sale mari si scaunele inalte, care il plaseaza undeva intre un SUV compact si un wagon inalt, accesul in C-Max este facil, atat in fata cat si in spate.
Bateria ocupa numai o parte din spatiul pentru cargo, nu din spatiul destinat pasagerilor, ceea ce face ca spatiul pentru pasageri sa fie generos, pe toate scaunele. De asemenea, masina este foarte potrivita pentru scaunele de copii orientate catre spate.

La capitolul utilitati, datorita bateriilor podeaua din spate a lui C-Max este inalta. De aceea exista un spatiu de numai 0.7 metri cubi la capacitatea de cargo din spatele scaunelor din spate, dar rabatandu-le pentru un plus de spatiu vei obtine o capacitate maxima de 1.5 metri cubi de spatiu.
In ceea ce priveste tehnologia, C-Max vine echipat cu Sync 3, un sistem de infotainment usor de utilizat, care include integrare smartphone pentru Apple sau Android. C-Max nu are, insa, asistenta la condus de ultima generatie pentru sofer, iar punctul mort nu il vei putea monitoriza decat pe versiunile Titanium.