5 mituri despre vehiculele electrice si de ce nu sunt reale

Vehiculele electrice cu baterie au reprezentat o raza de speranta pentru vanzarile auto in perioada pandemiei, ele ajungand la un procent de 4.7% din piata din UK. In Europa, cifrele JATO arata ca inmatricularile de vehicule electrice cu baterie, vehicule electrice...

Revolutia vehiculelor electrice: Cornwall incearca sa readuca la viata minele de litiu

Pe un deal acoperit de maracini si ferigi, ce vegheaza deasupra St. Austell, Cornwall, Jeremy Wrathall isi indreapta pasii catre un put de mica adancime, care inca mai poarta urmele activitatii umane de acum o jumatate de secol. Ia de pe jos o piatra lata de vreo 20...

eBussy – 10 vehicule electrice diferite intr-unul singur

Conceptul Volkswagen ID Buzz a reprezentat, fara doar si poate, un semn ca Microbusul clasic va deveni mai mare. Iar pentru cei care credeau ca aceasta este o directie gresita, iata ca se poate: o demonstreaza modelul eBussy, un van electric modular, originar si el...

Kandi lanseaza cele mai ieftine vehicule electrice din SUA

Producatorul auto chinez Kandi va lansa doua vehicule electrice in Statele Unite, ambele avand potentialul de a deveni cele mai ieftine masini electrice din America, la un pret pornind de la 12.000 de dolari, dupa creditele fiscale federale. Anuntul celor de la Kandi...

AEVA schimba formatul expozitiei de vehicule electrice pentru 2020

Intr-o perioada in care multe evenimente publice din anul 2020 (si poate chiar mai tarzii) sunt anulate, cel putin un eveniment din lumea vehiculelor electrice australiene a fost revizuit intr-un format nou si mai sensibil la aceasta perioada de pandemie. Evenimentul...

Chiar si fara asteptatul Salon Auto de la Geneva, anulat anul acesta, o serie intreaga de lansari auto au avut loc in saptamana in care ar fi trebuit sa aiba loc show-ul.
Asadar, iata mai jos care sunt favoritele celor de la Autoblog, din potentialul show. Lista lor de masini pare sa se fi potrivit temei lansarilor, de asemenea, scotand in evidenta supermasinile usor exagerate si vehiculele electrice progresiste.

Locul 5. Aston Martin v12 Speedster – 21 de puncte

Greg Rasa, director editorial. Aston Martin-urile sunt o opera de arta, iar acesta este numai bun pentru a fi prezentat la Luvru. Omagiul adus istoriei Aston prin acest design este de prima clasa. Pare un avion de lupta, cu exceptia faptului ca acelea au parasute.
Nu imi dau seama exact ce inseamna 300 km/h in acest caz, insa in mod cert nu e de incercat vara, cand pe afara e plin de insecte zburatoare

Joe Lorio, editor-colaborator. Evident, e putin caraghios. O masina sport de 950.000 de dolari fara plafon? Un model de 700 de cai putere de doua locuri fara parbrize? E drept, insa, ca modelele expuse la Salonul Auto de la Geneva au fost intotdeauna usor absurde, iar Aston V 12 Speedster este spectaculos de scandalos cu aspectul sau de avion de lupta pentru sosele.

Locul 3 la egalitate: Volkswagen ID.4 – 26 de puncte

Chris McGraw, producator executiv. Nu am foarte multe de spus despre acest model, in afara de faptul ca sunt un super fan al mai multor vehicule electrice care vor ajunge pe piata, si tocmai de aceea doua treimi dintre alegerile mele sunt electrice, inclusiv ID.4.
Alex Malberg, producator. Orice crossover complet electric nou are un vot din partea mea. Faptul ca nu arata groaznic, si ca VW va include mai tarziu AWD (tractiune integrala inteligenta) sunt bonusuri in acest caz.

Locul 3 (la egalitate): Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio GTA – 26 de puncte

Zac Palmer, editor road test. E greu de luptat cu logica acestei alegeri! Giulia Quadrifoglio este deja cel mai bun motor din clasa sa de sedanuri hot, asa ca de ce nu si-ar extinde dominatia cu un model special? Ei bine, acesta este Type R, iar eu sunt complet de acord!
Byron Hurd, editor asociat. Ador masina asta. O ador, efectiv! E frumoasa, e agresiva si rapida. As alege-o oricand in loc de M3 sau C63. Oricat de cool ar fi GTAm, insa, as ramane mai degraba la GTA-ul cu patru locuri. Masinile cu patru usi si cu doua locuri nu prea functioneaza in cazul meu. Nu mi-am indepartat inca toti prietenii…

Locul 2. Hyundai Prophecy – 35 de puncte

John Snyder, editor senior. Acest concept elegant imi miroase putin a Genesis Coupe. Imi place accentul pus pe forma, cu detalii interesante de descoperit daca esti atent la ele.
James Riswick, editor West Coast. Arata ca un Porsche? Sigur, dar Porsche-urile arata elegant. Avem nevoie de mai multe masini electrice cool, iar aceasta poate fi una dintre ele! Ar putea face minuni pentru Hyundai.

Locul 1. Koenigsegg Gemera – 42 de puncte

Greg Migliore, editor sef. Gemera este cea mai cool masina care ar fi putut fi lansata la Geneva. Cu o schema de culoare care iti ia ochii, un design care aduce a Audi R8, Gemera ar fi iesit in evidenta daca ar fi existat un Salon Auto de la Geneva. Pune la socoteala si usile foarfece si cele patru locuri, si e deja evident de ce acest “grand tourer” ne-a castigat.

Joel Stocksdale, editor de stiri. Aceasta este supermasina care ma face sa fiu din nou entuziasmat cu privire la masinile viitorului! Nu este doar un corp frumos, cu multi cai putere si un pret mare. Koenigsegg Gemera face toate acestea in cele mai rebele moduri cu putinta! Are patru locuri utilizabile si opt suporturi pentru pahare. Are un motor cu trei cilindri fara arbore cu came. Aceasta combinatie de tehnologie, performanta si stil este cea care face ca Gemera sa fie captivant si favoritul meu dintr-un show care nu a mai avut loc.
Michael Ferrara, manager pentru social media. Este absolut fantastic! Cu o putere declarata de 1700 de cai putere si o acceleratie de la 0 la 100 km/h atinsa in 1.9 secunde, Gemera este la propriu o supermasina!